MA VIE EN POLAROID

***

woensdag 10 februari 2010

kleine briefjes


lieve Cherry & Passionfruit TicTacs,
Waarom zijn jullie zo verslavend. Jammer dat jullie nog niet bij elk tankstation verkrijgbaar zijn. Aan de andere kant is dit misschien maar goed.

lief vriendje,
Ik vind t zo gezellig dat je nu met mij samenwoont. Je maakt mij gelukkig. Dankjewel daarvoor.

lieve mensen van de riolering,
Bedankt dat jullie vandaag de aansluiting hebben gemaakt. Wat een genot om t toilet gewoon te kunnen doorspoelen.

lieve Schnitzel en Breezer,
Ik ben zo blij met jullie. Alleen vind ik t niet zo lief dat jullie aan de nieuwe bank hebben gekrabt.

Niet-zo-lieve-sneeuw-meer,
Wanneer maak je een beetje plaats voor de lente?
Je mag heus in t najaar weer terug komen.

lieve dames,
Moeten we echt in de winter ook altijd onze benen scheren? Ze zijn al zo droog en mijn velletje doet al zo'n pijn?

lief weekend,
Zou je deze week een dagje eerder willen komen?

lieve Carnaval,
Ik ben nog niet echt in de stemming voor je. Excuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten